REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy prowadzony jest przez:
    Marek Luty, osoba prywatna
    Miejscowość: Lubień
    Adres e-mail: marek.luty@pim.krakow.pl

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz realizacji usług coachingowych świadczonych drogą elektroniczną.

  3. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie przed zawarciem umowy w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i odtworzenie.

2. Definicje

  • Sklep – serwis internetowy umożliwiający zakup usług coachingowych.

  • Klient – osoba fizyczna korzystająca ze Sklepu.

  • Usługi – usługi coachingowe oferowane w Sklepie.

  • Umowa – umowa o świadczenie usług zawarta na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

3. Warunki korzystania ze sklepu

  1. Korzystanie ze Sklepu wymaga dostępu do Internetu oraz aktualnej przeglądarki internetowej.

  2. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami.

  3. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.

4. Składanie zamówień

  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę.

  2. Złożenie zamówienia następuje poprzez:

    • wybór usługi,

    • wypełnienie formularza zamówienia,

    • zaakceptowanie Regulaminu oraz Polityki prywatności,

    • dokonanie płatności (jeśli dotyczy).

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem Umowy.

5. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, przy czym zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

  3. Dostępne metody płatności są prezentowane na stronie Sklepu.

6. Realizacja usług coachingowych

  1. Usługi coachingowe realizowane są w formie ustalonej indywidualnie z Klientem (np. online lub stacjonarnie).

  2. Termin realizacji usługi ustalany jest po dokonaniu zamówienia.

  3. Klient zobowiązuje się do współpracy niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi.

7. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podania przyczyny.

  2. Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeżeli:

    • usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien poinformować Sprzedawcę drogą mailową.

8. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące usług można składać:

  2. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta oraz opis zastrzeżeń.

  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.

9. Odpowiedzialność

  1. Usługi coachingowe mają charakter rozwojowy i edukacyjny.

  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez Klienta na podstawie usług coachingowych.

  3. Odpowiedzialność Sklepu ograniczona jest do wysokości zapłaconej ceny usługi, o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej.

10. Prawa autorskie

  1. Wszelkie materiały udostępniane w ramach Sklepu stanowią własność Sprzedawcy.

  2. Zabronione jest ich kopiowanie, rozpowszechnianie lub wykorzystywanie bez zgody Sprzedawcy.

11. Dane osobowe

  1. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności dostępną na stronie Sklepu.

  2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

12. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin podlega prawu polskiemu.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn.

  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.